Kadra

Nasza kadra pedagogiczna to zespół wysoko wykwalifikowanych nauczycieli, ceniących kreatywność, profesjonalizm i zaangażowanie na rzecz dzieci i samej placówki. To osoby zdające sobie sprawę z tego, iż powinny być wzorem etycznych i moralnych wartości, zarówno w sposobie nauczania jak i w swoich postawach.

Nauczyciele zapewniają dzieciom odpowiednie warunki do rozwoju – pełne wyzwań i eksperymentów, doceniają oryginalność działania, myślenia i tworzenia. Dbają o prawidłową organizację procesu dydaktycznego, wykorzystując najnowszą wiedzę merytoryczną i metodyczną. Motywują uczniów do aktywnego udziału w lekcjach oraz pomagają im stawiać i realizować własne cele. Są przygotowani do pracy z dziećmi o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych – opracowują indywidualne profile nauczania dla każdego wychowanka. Dbają również o kształtowanie pozytywnej samooceny młodego człowieka, stwarzając każdemu dziecku warunki do osiągania sukcesów zgodnie z jego predyspozycjami.

Pracując z pasją, podążają za uczniem, odpowiadając na jego zainteresowania i potrzeby. Swój zawód traktują jako pełną radości przygodę odkrywania świata razem z dzieckiem.

 

Aneta Woźniak-Ziółkowska – Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Pro Novo.

Jestem absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Po latach pracy w wyuczonym zawodzie zakochałam się w pracy z dziećmi. Wszystko to dzięki córce, która pokazała mi co jest w życiu ważne.

Ukończyłam studia podyplomowe Przygotowanie pedagogiczneZarządzanie oświatą , oraz studia w zakresie Integralnej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Praca z dziećmi daje mi wiele satysfakcji i pozwala na rozwój osobisty.
Ogromną przyjemność sprawia mi możliwość uczestniczenia w tak ważnym projekcie, jakim jest utworzenie i prowadzenie szkoły podstawowej i przedszkola.

Zespół Szkolno-Przedszkolny, który tworzy Fundacja Pro Novo jest placówką z moich marzeń jeszcze z czasów dzieciństwa – ciekawą, indywidualną, bezpieczną, inspirującą – bez prostych zakazów i nakazów, bez anonimowości czy dominacji „jedynie słusznych poglądów” – zgodnie z dewizą: Sapere Aude!
Moim celem jest wspieranie naturalnej aktywności dzieci, rozwijanie samodzielności, wiary we własne siły oraz chęci poznania.

Jestem osobą pogodną, pracowitą, sumienną. Cenię sobie lojalność, szczerość, odpowiedzialność, dobre serce i ciepło domowego ogniska. Priorytetem w moim życiu jest rodzina. Od 16 lat jestem mężatką.
Czas wolny spędzam z najbliższymi memu sercu – z mężem i córką. Stanowią oni główny sens mojego życia, dają siłę oraz szczęście, są powodem do dumy.

 

Wiesława Ciszak – Wychowawca klasy I A, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, przedszkolnej i oligofrenopedagogiki.

Ponad 30 lat pracy w zawodzie.
Wybrałam ten zawód, bo lubię kiedy dzieci są radosne i mądre.
Każdego dnia szukam dobroci, wolności i piękna.
Człowiek, tak jak Mały Książę, powinien oswajać i troszczyć się o to, co zostało mu powierzone.
Mój ulubiony film to „Czekolada”, ulubiona bajka to „Muminki”. Najwspanialsza książka z dzieciństwa „Dzieci z Bullerbyn”.
Lubię wędrowanie. Może być bezdrożami po okolicy, najchętniej jednak górskimi szlakami. W góry wracam w każdej wolnej chwili.
U dzieci cenię ciekawość, kreatywność i wrażliwość.
W pracy zawodowej istotna jest kompetencja, pracowitość i sumienność.
Bez prawdomówności i wyrozumiałości nie uda się zbudować uczciwej relacji z drugim człowiekiem.

 

Magdalena Mulnik – Wychowawca klasy I B, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej

Ukończyłam studia magisterskie o specjalności Resocjalizacja z poradnictwem specjalistycznym oraz studia podyplomowe Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Obecnie poszerzam swoje kwalifikacje na kierunku Logopedia i terapia pedagogiczna.
Swoją „przygodę” zawodową rozpoczęłam 8 lat temu, jako nauczyciel wychowania przedszkolnego.
Obecnie jestem wychowawcą klasy I B.
Praca z dziećmi i młodzieżą daje mi wiele satysfakcji. Dzięki niej odkrywam nowe pasje, rozwijam się i na nowo poznaję otaczający nas świat. Dla moich uczniów staram się doskonalić zawodowo i poszukiwać ciekawych, nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych. W wychowaniu i nauczaniu ważne jest dla mnie, aby moi podopieczni rozwijali w sobie kreatywność, by nauczyli się samodzielnego myślenia oraz wiary we własne możliwości.

Prywatnie muszę być ciągle w ruchu, lubię nowe wyzwania, uwielbiam podróżować, poznawać. Jeśli się zatrzymuję to tylko po to, aby przeczytać dobrą książkę i pójść do kina.

 

Edyta Jeremicz – Wychowawca klasy IIIA, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej

Ukończyłam studia magisterskie o specjalności Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z profilaktyką, ale zawsze marzyłam o wychowawstwie i swojej klasie.
Postanowiłam zatem wybrać się na studia podyplomowe Edukacja wczesnoszkolna
i wychowanie przedszkolne. W obecnej chwili studiuję Wychowanie fizyczne
i gimnastykę korekcyjną.
W zawodzie pracuję od 3 lat. Dzieci i praca z nimi daje mi wiele radości. W pełni spełniam się zawodowo, wciąż uczę się czegoś nowego. W pracy zależy mi na tym, aby dzieci były szczęśliwe, a nauka i wychowanie przebiegały w sprzyjającej
i spokojnej atmosferze. Tylko wtedy dzieci mogą rozwijać w sobie twórcze
i samodzielne myślenie.

W życiu jestem osobą uśmiechniętą i energiczną. W wolnej chwili zajmuję się swoją hodowlą kotów rosyjskich, a także czytam książki o tematyce kryminalnej
i fantastycznej.

 

Agnieszka Januszewska – Wychowawca klasy III B, nauczyciel matematyki

[informacje wkrótce]

 

Weronika Bublis-Tyczyńska –  nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie, wychowawca klasy IV A

No cóż, najtrudniej jest przedstawić samą siebie na tyle, by odwiedzający chciał pozostać tu na dłużej.
Nie jestem ideałem, choć bardzo chciałabym być.
Nie lubię zimy, niestety co roku muszę się na nią szykować. Uwielbiam za to wiosnę i pełnie lata o ile zawita do nas łaskawie. Lubię czas spędzony w gronie rodziny i przyjaciół. Kocham mojego męża i dzieciaki: Maję , Mikołaja i Sarę. One są priorytetem i sensem mojego życia.

Jestem dość spokojną osóbką. Gdy dopada mnie chandra lubię usiąść w fotelu z filiżanką dobrej herbaty i powspominać dawne czasy, uwielbiam opowieści z przeszłości stare zdjęcia. Stąd zainteresowanie historią i ukończenie studiów ze specjalizacją nauczycielską. Odkąd pamiętam zawsze chciałam mieć możliwość pracy z dziećmi, początkowo historia była małym krokiem w tym kierunku. Kolejno edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna stały się „wisienką na torcie”.
Poza tym lubię obserwować ludzi…, zwłaszcza dzieci: jak pracują, rozwijają swoje umiejętności jak radzą sobie z sukcesami i jak podchodzą do porażki. One uczą nas naprawdę wiele…
Pozdrawiam wszystkich zaglądających tu – przypadkiem i nie przypadkiem :)


Iwona Zabawa – Wychowawca klasy IV B, nauczyciel języka polskiego

Jestem absolwentką polonistyki dwóch uczelni – Uniwersytetu Zielonogórskiego oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Aktualnie znów studiuję, tym razem logopedię i język migowy. Już w tym momencie wiem, że przede mną jeszcze wiele ciekawych kierunków, które chciałabym kiedyś ukończyć.
Tak silna potrzeba samorozwoju jest odbiciem mojego charakteru. Jestem osobą, która ciągle się rozwija, poszukuje nowych pasji, doświadczeń, a także ciekawych doznań i przygód. Takim podejściem do własnego rozwoju próbuję również „zarazić” swoich uczniów. Uważam, że najważniejszą możliwością człowieka jest to, że może on ciągle dążyć do wyznaczonego przez siebie celu, nieustannie próbując swoich sił w coraz to nowszych, ciekawszych, a zarazem trudniejszych dziedzinach.
Oczywiście wszystko to trzeba robić z uśmiechem na twarzy, z pewną dozą szaleństwa, dosłownie bawiąc się tymi wszystkimi nowymi zadaniami i obowiązkami. Każdy przecież wie, że najlepsze efekty osiągamy wtedy, gdy pracujemy i uczymy się czegoś poprzez zabawę.
A mnie wręcz nazwisko zobowiązuje do takiego podejścia do nauczania,
jak i ogólnie – do życia. :)


Barbara Bączyk – Wychowawca klasy V, nauczyciel języka niemieckiego.

Pracę w NZS-P Pro Novo rozpoczęłam w momencie, kiedy powstawała. I to był strzał w dziesiątkę.
Kocham swoją pracę. Czasami bywa trudno, ale kto powiedział, że zawsze musi być łatwo i przyjemnie. Ważne, aby dzieci w szkole były szczęśliwe, zadowolone, a przede wszystkim bezpieczne.

Jak każdy człowiek posiadam wady i zalety. Moje słabości to zbyt duża pobłażliwość. A z zalety? Szczerość, lojalność, bezinteresowność i wyrozumiałość.
Mój wolny czas poświęcam na książki, pracę w ogrodzie i poznawanie świata, jak również pogłębianie wiedzy z zakresu psychologii.


Kamila Wawrzyniak –  nauczyciel języka polskiego, obecnie na urlopie rodzicielskim

Jestem absolwentką Uniwersytetu Zielonogórskiego. Ukończyłam filologię polską o specjalności nauczycielskiej.
Z natury jestem pogodna, pełna energii i pozytywnie nastawiona do życia. Pasjonują mnie podróże, fotografia i dobre kino.
Z pracy z dziećmi czerpię radość i zadowolenie. Dzieci poznają świat, eksperymentują, zbierają doświadczenia….są podróżnikami. Dzięki pracy na stanowisku nauczyciela języka polskiego, uczestniczę w podróżach życiowych dzieci. Daje mi to satysfakcję i chęć do podejmowania wyzwań.
Moje motto życiowe brzmi: „Żyj każdym dniem tak, jakby miał być Twoim ostatnim”.


Damian Markulak – Wychowawca klasy VII, nauczyciel przyrody, biologii i chemii

Damian Markulak, z zamiłowania ornitolog. Szczególnie interesują mnie wróble i mazurki. Największą przyjemność sprawia mi przebywanie na łonie natury.

Uwielbiam dzielić się swoją pasja z najmłodszymi i odkrywać przed nimi piękno przyrody.


Sylwia Piecuszek-Karpiel – Wychowawca klasy II GIM, nauczyciel matematyki i informatyki

Matematyka to całe moje życie. Początkowe dziecięce zainteresowanie zamieniło się w pasję. Studia matematyczne pozwoliły mi choć trochę zaspokoić moją ciekawość, a może jeszcze bardziej ją rozbudzić?
Jestem niezwykle szczęśliwa osobą, gdyż moja pasja stałą się moją pracą. Jako nauczyciel mogę pokazać uczniom, iż matematyka naprawdę jest ciekawa. Chcę, aby moi uczniowie bawili się matematyką korzystając z wiedzy, którą im przekazuje.
Gdy dobrze rozpoczną przygodę z tym przedmiotem, poradzą sobie z czekającymi ich w przyszłości sprawdzianami, egzaminami przedmiotowymi.


Robert Lubin – Nauczyciel języka angielskiego

Jestem absolwentem Uniwersytetu Zielonogórskiego i od 2005 roku właścicielem oraz dyrektorem Szkoły Języków Obcych Big Ben learn&work – nauka i praca w Zielonej Górze.
Od momentu powstania Niepublicznego Zespołu Szkół Pro Novo w Bogaczowie wraz z nauczycielami mojej szkoły jesteśmy odpowiedzialni za naukę języka angielskiego i zwiększanie motywacji naszych uczniów do nauki oraz przybliżenie kultury krajów anglojęzycznych. Aby to osiągnąć w nauczaniu stosujemy metodę eklektyczną, polegającą na stosowaniu szerokiego spektrum metod i technik nauczania. Metoda ta znacznie uatrakcyjnia i wzbogaca proces dydaktyczny, zapobiega znużeniu powtarzalnością stosowanych zadań, umożliwia uczniowi skuteczne nabywanie umiejętności językowych.
Ponadto oferujemy naszym uczniom letnie obozy językowe, na których nie tylko uczymy się języka, ale także świetnie się bawimy i wypoczywamy.
Więcej informacji o szkole Big Ben znajduje się na nasze stronie internetowej www.bigben.zgora.pl


Alicja Iwaniuch – Nauczyciel języka angielskiego

Od zawsze marzyłam, aby pracować z dziećmi. Jako mała dziewczynka uwielbiałam bawić się w szkołę, a jako nastolatka zostawałam z koleżankami po lekcjach
w szkole, bo sprawiało mi satysfakcję, kiedy dla nich niezrozumiałe tematy, dzięki mojej pomocy stawały się jasne i klarowne.
Po ukończeniu szkoły średniej i uzyskaniu tytułu technika hotelarza wyjechałam
na rok do Stanów Zjednoczonych, gdzie pracowałam jako au pair.
Mieszkałam w Waszyngtonie D.C., gdzie opiekowałam się 5,5 letnią Lucy i 3,5 letnim Jimmy’m. Był to dla mnie niesamowity rok, podczas którego zdobyłam mnóstwo wartościowych doświadczeń w pracy z dziećmi, doskonałam znajomość języka, który kocham, a także odkrywałam nowe miejsca na ziemi i ich kulturę. Zaraz po powrocie z USA rozpoczęłam studia na Uniwersytecie Zielonogórskim, na którym
w 2017 roku ukończyłam filologię angielską.
We wrześniu 2017 roku jedno z moich największych marzeń spełniło się – zostałam nauczycielką języka angielskiego. Uwielbiam pracę z dziećmi, lubię obserwować jak szybko rozwijają się. Fascynuje mnie to tym bardziej, bo wiem, że dzieje się to też dzięki mnie. Najbardziej cieszę się, kiedy widzę u podopiecznych efekty mojej pracy. Muszę przyznać, że sprawia mi niesamowitą przyjemność dzielenie się moim największym bogactwem – wiedzą.
W wolnym czasie uwielbiam piec – przede wszystkim te zdrowe słodkości, ćwiczyć na macie, rozpieszczać moją kotkę Chanel, jeździć na rowerze i podróżować z osobą bliską mojemu sercu – z Patrykiem.

 

Marcin Ślebioda – Nauczyciel języka angielskiego

[informacje wkrótce]

 

Mariusz Lewandowski – Nauczyciel fizyki i informatyki

Mimo młodego wieku mogę pochwalić się już sporym stażem w oświacie, ponieważ uczę nieprzerwanie od 1996 roku, kiedy to podjąłem pierwszą pracę w szkole leżącej w małej wsi pod Toruniem – Osieku nad Wisłą. Jestem absolwentem Wydziału Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, specjalizowałem się
w optoelektronice i fizyce laserów. W trakcie studiów ukończyłem też Studium Pedagogiczne, a niedługo potem studia podyplomowe z zakresu informatyki na Politechnice Warszawskiej. Przez kilkanaście lat mieszkałem w Płocku, gdzie uczyłem fizyki, matematyki oraz przedmiotów informatycznych dzieci, młodzież
i dorosłych we wszystkich typach szkół: od podstawówek, przez gimnazja i szkoły średnie po szkoły dla pracujących i studia pomaturalne.
Kilka lat temu, gdy poznałem moją lepszą połówkę Anię, przeprowadziłem się
do Nowogrodu Bobrzańskiego, a stąd miałem już tylko dwa kroki do Bogaczowa, gdzie odnalazłem fantastyczną szkołę ze wspaniałą młodzieżą :)
Prywatnie jestem ojcem 27-letniego Mateusza (jest świeżo upieczonym lekarzem
w Olsztynie) i 24-letniej Oli, która w tym roku obroniła tytuł magistra pielęgniarstwa na UMK w Bydgoszczy.
Żeby nie było, że jestem „taki ścisły”, to największą frajdę sprawiają mi wypady
z Anią na grzyby, thrillery (książkowe i filmowe), gra w brydża oraz nasze dwie kozy: Zośka i Dżesika, którym towarzystwa dotrzymuje labradorka Saba (częściej nazywana Sabiną) i pięć kotów – a właściwie kotek…

 

Natalia Janik – Nauczyciel fizyki 

Jestem absolwentką Uniwersytetu Zielonogórskiego, Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu na kierunku Wychowanie fizyczne. Ukończyłam również studia podyplomowe: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Posiadam uprawnienia instruktora gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej.
Odkąd pamiętam związana byłam ze sportem. Już jako dziecko jeździłam na każde możliwe zawody, uczęszczałam na wszystkie dodatkowe zajęcia ruchowe. Przez wiele lat trenowałam siatkówkę, występując na parkietach drugo i trzecioligowych, dlatego tak bliskie są mi sporty drużynowe.
Łatwo nawiązuje kontakt z uczniami. Uważam, że dzieci powinny jak najwięcej czasu spędzać aktywnie, gdyż ruch jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na prawidłowy rozwój fizyczny i psychiczny. Poprzez gry i zabawy ruchowe zachęcam dzieci do aktywnego spędzania czasu wolnego. Będę starała się przelać moją pasję do sportu na uczniów.
Lubię aktywny wypoczynek. W wolnych chwilach chodzę na spacery z moim psem oraz jeżdżę rowerem. A gdy liście na drzewach nabiorą złocistych odcieni, wyruszam ochoczo do naszych pięknych pobliskich lasów w poszukiwaniu skarbów natury.

 

Joanna Sobków – Nauczyciel geografii

[informacje wkrótce]

 

Ilona Jędryczkowska – Nauczyciel plastyki i techniki 

Na Uniwersytecie Zielonogórskim ukończyłam studia na kierunku historia, zaś na Uniwersytecie Wrocławskim język polski. Jestem także absolwentką Collegium Da Vinci w Poznaniu. Zdobyłam tam uprawnienia do nauczania plastyki, muzyki, techniki oraz wiedzy o kulturze.
Po wielu latach pracy z dziećmi nadal jestem zaskakiwana i wiem, iż stale muszę wymagać od siebie więcej. Dlatego też uczestniczę w wielu kursach, warsztatach i różnego rodzaju formach doskonalenia zawodowego.
Kocham dzieci. Obcując z nimi, czuję się młoda, radosna, zapominam o problemach. Uwielbiam obserwować jak one same zmieniają się, dojrzewają, stają się krytyczne. Jestem świadoma jaka spoczywa na mnie odpowiedzialność za ich edukację. Cenię sobie szczerość, prawdomówność i otwartość. Uważam, że każdy ma prawo popełniać błędy, ale wiem, jak dużej trzeba odwagi, aby się do nich przyznać. Dlatego też bardzo szanuję nawet najmniejszą próbę refleksji i poprawy.

 

Monika Czepiżak – Nauczyciel muzyki i rytmiki

Nasz świat jest pełen muzyki i dźwięków.
Jak usłyszeć i docenić te najpiękniejsze i najbardziej szlachetne? Z tym zadaniem, jako nauczyciel muzyki, mierzę się od 2005 roku.

Ukończyłam Wydział Artystyczny Uniwersytetu Zielonogórskiego na kierunku: wychowanie muzyczne, posiadam także specjalizację prowadzenia zespołów wokalnych i wokalno-instrumentalnych.

Obecnie prowadzę zajęcia rytmiki w przedszkolu, lekcje muzyki w szkole, indywidualne zajęcia umuzykalniające oraz naukę gry na pianinie i gitarze.
Wierzę, że miłość do muzyki można rozwinąć przez naukę, i że jeśli dziecko nabędzie w szkole zamiłowania do muzyki, zachowa je przez całe swoje życie.

Prywatnie moją prawdziwą radością jest Bóg i rodzina.

 

Ks. Andrzej Palweski – Nauczyciel religii

[informacje wkrótce]

 

Jolanta Kocan – Nauczyciel religii

[informacje wkrótce]

 

Joanna Skowronek-Kaziów – Nauczyciel matematyki po angielsku 

Zamiłowanie do matematyki odziedziczyłam w genach, w spadku po tacie, który był matematykiem.
Języka angielskiego w dzisiejszych czasach nie sposób nie znać. Ułatwia komunikację z ludźmi różnych narodowości, wykorzystujemy go serfując w internecie czy podróżując po świecie.
Matematyka jest królową wszystkich nauk, dlatego i w tej dziedzinie znajomość języka jest ważna.
Kurs matematyki po angielsku otwiera przed uczniami w przyszłości możliwość przystąpienia do międzynarodowej matury czy otwiera drogę na studia zagraniczne.
W ten sposób chciałabym dołożyć małą cegiełkę do sukcesu naszych uczniów w ich dorosłym życiu zawodowym i osobistym.

 

Jadwiga Słapczyńska – pedagog szkolny, nauczyciel WDŻ

Do ut des  – Daję abyś dawał

Nauczyciel dyplomowany. Ukończyłam Uniwersytet Wrocławski, uzyskując tytuł magistra pedagogiki opiekuńczej.
Swoje kwalifikacje poszerzyłam o uprawnienia w zakresie prowadzenia zajęć „Wychowanie do życia w rodzinie” oraz kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną (jestem oligofrenopedagogiem).
Odbyłam liczne szkolenia i jestem uprawniona do realizacji m. in.:
– programu „Ekonomia na co dzień – czyli decyduj o sobie”;
– programu zajęć wychowawczo-profilaktycznych „Spójrz inaczej”;
– programu dla młodzieży gimnazjalnej „Seks, kłamstwa i prawda”;
– warsztatów „Szkoła dla rodziców, czyli jak mówić do dzieci, żeby nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” wg metody A. Faber i E. Mazlish;
– warsztatów w zakresie umiejętności wychowawczych „Szkoła dla rodziców i wychowawców. Jak rozmawiać z nastolatkiem”.
Uczestniczyłam także w wielu innych formach doskonalenia zawodowego, które umożliwiły mi poszerzenie zakresu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych i innych związanych z zadaniami szkoły.
Jestem ekspertem MEN do spraw awansu zawodowego nauczycieli.

 

Dorota Laskowska-Kabała – Logopeda, terapeuta

Całe życie gonię króliczka.
Lubię robić różne rzeczy, często odbiegające od mojego wykształcenia, niestety równie często od moich umiejętności.
Od 16 lat pracuję w szkole, na początku jako nauczyciel świetlicy, teraz jako pedagog i logopeda.
Od 6 lat związana jestem z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Zielonej Górze, gdzie prowadzę zajęcia korekcyjno – edukacyjne dla sprawców przemocy domowej.
Praca logopedy jest w Pro Novo międzylądowaniem w mojej zawodowej przygodzie. Stanowi dla mnie duże wyzwanie, ale i ogromną satysfakcję, kiedy dostrzegam zmianę safy w szafę , cekolady w czekoladę, a najbardziej chyba lulki w rurkę

We wczesnym stadium swego dorosłego życia wypełniałam wolne weekendy nauką, której efektem są kwalifikacje do nauczania języka polskiego, terapii pedagogicznej, mediacji i kilku innych, które za każdym razem powodowały przeświadczenie, że im więcej wiem – wiem mniej. I wszystko to wpłynęło na poczucie, że „króliczek” wciąż się oddala. Nie ustaję jednak w gonitwie, która na szczęście nie wpływa na zachwianie mego miru domowego.

Prywatnie jestem żoną Łukasza, mamą Antoniny oraz niewolnikiem kota Brytola
i psa Dużego.
Uwielbiam przestrzeń, góry, pola, lasy i kiedy pachnie suszonymi grzybami, kiszoną kapustą i sernikiem upieczonym przez moją siostrę.

 

Patrycja Gabrysiak – Instruktor zumby

Moja przygoda z tańcem rozpoczęła się wiele lat temu od tańca towarzyskiego. Początkowo miała to być tylko zabawa, lecz po pewnym czasie zakochałam się w tej dyscyplinie. Trenowałam pod okiem szkoleniowców klubu „Gracja Zielona Góra” czyli między innymi Andrzeja Sadeckiego oraz Kariny Nawrot, którzy jako para taneczna zdobyli nie tylko Mistrzostwo Polski w tańcach standardowych ale i wiele innych międzynarodowych tytułów.
Na zajęcia Zumba Fitness trafiłam zupełnie przypadkowo, ale już od pierwszej godziny poczułam, że jest to idealna praca dla mnie. Po ukończeniu kursów, uprawniających mnie do prowadzenia zajęć dla dorosłych oraz dla dzieci rozpoczęłam pracę, która daje mi wiele radości. Moim celem jest sprawienie, że dzieci będą uważały aktywność fizyczną za świetną zabawę i codzienność.
Na każdych zajęciach Zumby staram się przekazać podopiecznym dużo uśmiechu i pozytywnej energii, ale także kładę nacisk na ważne aspekty jak rozgrzewka oraz ochłodzenie organizmu po wysiłku sportowym.
Studiuję również  Pedagogikę ze specjalnością Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna na Uniwersytecie Zielonogórskim. Staram się wykorzystywać wiedzę pozyskaną na uczelni w kontaktach z przedszkolakami.
Jestem bardzo radosną i szczerą osobą. Jednak jedną z najważniejszą cech w moim zawodzie jest pokora i ambicja. Dlatego każdego dnia staram się samodoskonalić, ale także uczestniczyć w różnego typu szkoleniach wyjazdowych.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

YouTube Fundacji Pro Novo