Co oferujemy?

Uczniom naszej szkoły oferujemy:

  • Wysoki poziom nauczania i staranne przygotowanie do kolejnych etapów edukacji,
  • Wychowanie w oparciu o spójny system wartości, [więcej..]
  • Klasy maksymalnie 12-14 osobowe[więcej..]
  • Nauczanie języka angielskiego w wymiarze 5 godz./tydzień,
  • Od roku szkolnego 2014/2015 dodatkowo język niemiecki w wymiarze 2 godz./tydzień dla klas I-III i 3 godz./tydzień dla klas IV-VI. 
  • Więcej godz. z wiodących przedmiotów (nauczanie zintegrowane – 22 godz. w tygodniu. W szkole publicznej jest to 16 godz.), [więcej..]
  • Opiekę w godzinach 7.30 – 16.00 (po południu oferujemy zajęcia pozalekcyjne, nie świetlicę)
  • Szkołę bez dzwonków (nauczyciel sam reguluje czas pracy z dziećmi),
  • Wspólne odrabianie lekcji w klasach 1-3 pod okiem wychowawcy/nauczyciela – według nas szkoła jest miejscem do nauki, a dom miejscem, w którym dziecko ma odpocząć po jej trudach.
    Od klasy III wprowadzony zostaje tzw. projekt – jedno zadanie raz w tygodniu, na realizację którego dziecko ma cały tydzień.
    Uczniowie zabierają do domu te zadania, których nie uda im się zrobić podczas tych zajęć,
  • Bogatą ofertę zajęć pozalekcyjnych,
  • Indywidualny kontakt mailowy z wychowawcą,
  • Pozostawianie przyborów i książek w szkole – zapewnimy każdemu dziecku miejsce na jego podręczniki, zeszyty i przybory szkolne. Szanujemy bowiem zdrowie naszych podopiecznych i dbamy o ich kręgosłupy.
  • Objęcie dzieci dowozami szkolnymi,
  • Warsztaty chemiczne, warsztaty kulinarne, warsztaty z zakresu edukacji finansowej, myślenia krytycznego, zumba, sks i inne zajęcia dodatkowe,
  • Zajęcia z arytmetyki mentalnej w klasach 1-3,
  • Pracę metodą projektów i odwróconej lekcji,
  • Outdoorowe klasy,
  • Całą masę wycieczek, często niekonwencjonalnych i niebalanych, spotkania integracyjne,
  • Naukę odpowiedzialności społecznej – za siebie i innych poprzez działania charytatywne,
  • Stały kontakt z Wychowawcą i nauczycielami bez obwarowania go zapisami proceduralnymi wykluczającymi kontakt
    w określonych okolicznościach,
  • Staramy się jak najczęściej korzystać z natury. Dlatego często porzucamy ławki i wychodzimy na zewnątrz i tam przeprowadzamy zajęcia w terenie czy w klasie outdoorowej,
  • Ochronę i budowanie autorytetu rodziców, jako pierwszych wychowawców,
  • Raz w miesiącu spotkania z muzyką klasyczną,