Kolejna wycieczka za nami.
Tym razem podbijaliśmy Świeradów.
Na miejscu czekał na nas już przewodnik – pan Roman. Dzięki niemu dowiedzieliśmy się o wielu ciekawych miejscach oraz atrakcjach tego miasta. Oczywiście obowiązkowo należało spróbować zdrowej wody z leczniczych wód Świeradowa.
Następnie udaliśmy się na Izerski Stóg. Podczas wędrówki podziwialiśmy piękne zielone polany oraz niesamowite krajobrazy Izerskich Gór.
Nasze pociechy wspaniale dawały sobie radę (tak naprawdę to jedni maszerowali dziarskim krokiem inni pomstowali na nauczycielki i zastanawiali się po jakie licho każą im się tak męczyć skoro można na górę wjechać). My za to zawsze z uśmiechem na ustach odpowiadałyśmy, że i tak ich kochamy i jesteśmy z nich dumne. Świetnie sobie poradzili.
Po krótkim odpoczynku na szczycie zjechaliśmy gondolami (jedna z ważniejszych atrakcji Świeradowa) na dół. Podczas zjazdu były i śmiech i przerażenie i żarty. Nasza młodsza i starsza młodzież świetnie się bawiła. Po obiedzie udaliśmy się do Zamku Śląskich Legend w Pławnej. Tam mieliśmy okazję podziwiać naturalnej wielkości drewniane lalki, animowane przez aktorów i wysłuchać historii regionu.
Później dzieci zwiedziły jeszcze Gród Piastowski.
Do domu wróciliśmy z szerokimi uśmiechami na twarzy i postanowieniem, że już od jutra planujemy kolejny wyjazd!